مشاوره پیش از جراحی بینی

مشاوره پیش از جراحی بینی

در جلسه مشاوره پیش از جراحی بینی باید تمامی ایرادات بینی خود را برای جراح خود بازگو کنید و درباره سوابق بیماری ها و جراحی خود و همچنین داروهایی که استفاده می کنید پزشک را مطلع کنید .پس از اینکه بیمار مشکلات خود را بازگو کرد و درباره نتیجه مورد دلخواه خود با پزشک صحبت کرد جراح بینی وی را معاینه خواهد کرد.در این معاینه کلی جراح موقعیت اسکلت بینی و دریچه های داخلی و خارجی و وضعیت شاخک ها و مخاط بینی را مشاهده می کند .در این جلسه مشاوره مشخص می شود که اگر بینی علاوه برمشکلات مربوط به زیبایی مشکلات دیگری دارد که باعث اختلال در تنفس وی می شود باید به طور کامل برطرف شوند. از جمله این مشکلات می توان به پولیپ بینی و انسداد بینی اشاره کرد.

مشاوره جراحی بینی

در صورتی که جراح بینی در کنار نواقص ظاهری به عملکرد بینی نیز توجه داشته باشد بسیاری از عوارض و مشکلات بعد از جراحی بینی رخ نمی دهد و بیمار با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد .
جراح بینی همچنین در جلسه مشاوره شرایط بینی بیمار را از لحاظ جنس پوست،برجستگی های بینی و استحکام بینی و غضروف های نوک بینی بررسی می کند و درباره اینکه نتیجه جراحی بینی چقدر با انتظارات بیمار هم خوانی خواهد داشت صحبت می شود .
زیرا برخی از بیماران انتظار دارند بینی شان به مانند عکس شخص دیگری شود و یا اینکه فرم خاصی را به خود بگیرد در صورتی که باید بدانید بینی شما منحصر به فرد بوده و زیبایی بینی شما در گرو تناسب با دیگر اجزای صورت شما خواهد بود.
پیش از جراحی بینی باید پرهیز های غذایی و همچنین دارویی داشته باشید.زیرا برخی از داروها هستند که باعث رقیق شدن خون می شود و ممکن است جراحی بینی را با مشکل رو به رو کند .
با تشکر مدیریت سایت دکتر گیوه چی جراحی بینی خانم و متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *