جراح بینی خانم

جراح بینی خانم

دقت داشته باشید زمانی که برای جراحی بینی اقدام می کنید به تمامی نکاتی که در نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار خواهد بود توجه داشته باشید.زیرا در صد بالایی از نتیجه جراحی به دستان جراح وابسته بوده که از چه تکنیک ها یی برای جراحی بینی استفاده کند.بهتر است بدانید اینکه جراح بینی خانم باشد و یا آقا فرقی نخواهد داشت زیرا تنها تجربه و خلاقیت جراح بینی در نتیجه جراحی تاثیر گذار خواهد بود .
جراح بینی خانم
اما به دلیل مسائل فرهنگی که در کشور ما وجود دارد بسیاری از خانم ها تمایل دارند که جراح بینی خانم برای آنها جراحی را انجام بدهد زیرا می توانند راحت تر با آنها ارتباط برقرار کنند یا اینکه خجالتی از بازگو کردن مشکلات خود نداشته باشند.به این ترتیب سپری کردن مراحل مختلف جراحی بینی با جراح بینی خانم برای آنها آسان تر خواهد بود .
مشاوره های لازم پیش از جراحی :بیش از جراحی ،جراح بینی از بیمار سوالات متعددی را می پرسد که بهتر است بیمار هدف خود از جراحی بینی و انتظارات خود از جراحی را برای پزشک باز گو کند تا جراح بتواند بهترین تصمیم را برای وی بگیرد.حال در این میان خانم هایی هستند که درباره مسائل شخصی و همچنین صورت و بینی خود راحت تر از جراح بینی خانم مشاوره می گیرند و ارتباط بهتری با دکتر خود برقرار می کنند.در صورتی که اعتماد و اطمینان بین جراح و بیمار به وجود بیاید نتیجه می تواند برای بیمار به بهترین حالت اتفاق بیفتد.

جراح-بینی-خانم
جراح بینی خانم

چگونه جراح بینی خود را انتخاب کنم ؟
جهت این انتخاب مهم ترین مسئله سابقه جراح بینی و همچینن رضایت بیماران از وی خواهد بود .برای اینکه شما بتوانید از جراحی های بینی پیشین جراح مطلع باشید می توانید با مراجعه به مطب نمونه های جراحی را مشاهده کنید شما می توانید نمونه کارهای دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی خانم را در قسمت گالری سایت مشاهده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که بيمارباید به سبك جراح هم توجه داشته باشد.در صورتی که شما نمونه کارهای جراح خود را با دقت بررسی کنید می توانیدبه سبک ایشان پی ببرید. دکتر گیلدا گیوه چی نتیجه جراحی زیبایی طبیعی را برای مراجعه کنندگان خود در نظر دارند و شما در نمونه کارهای ایشان جراحی های فانتزی را نخواهید دید،زیرا بعد از گذشت چندین سال می تواند برای بیمار عوارض زیادی را به وجود بیاورد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی خانم و متخصص گوش ، حلق و بینی جراحی سر و گردن
شما می توانید برای ارتباط با دکتر به کانال تلگرام دکتر گیوه چی و یا صفحه اینستاگرام بپیوندید.

ویدئو جراحی بینی

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *