جراحی بینی متناسب با چهره شما چیست؟

جراحی بینی متناسب با چهره

آیا نمونه کارهای جراحی بینی را دیده اید؟

 جراحی بینی متناسب با چهره شما کدام است؟

با ما در این مقاله به منظور آشنایی با معیارهای زیبایی و توصیه های جراح بینی برای انتخاب بهترین روش عمل بینی همراه باشید.

هر ساله در سرتاسر دنیا افراد زیادی برای جراحی بینی داوطلب می شوند. این افراد به منظور زیباتر شدن بینی خود برای این جراحی اقدام می نمایند. برخی دیگر دچار انحراف بینی بوده و به منظور برطرف شدن پلیپ بینی و افزایش کیفیت و توانایی تنفس کردن به جراح بینی مراجعه می نمایند.

اگرچه بهتر است در هنگام مراجعه به جراح بینی با خود مدلی به همراه داشته باشید و از نمونه کارهای جراحی بینی دیدن نمایید، ولی جراح بینی تنها کسی است که می تواند بهترین حالت بینی شما را توصیه نماید. لذا زمانیکه فرد به جراح بینی مراجعه می نماید ممکن است درخواست های ذیل را از وی داشته باشد:

  • کوچک کردن و یا بزرگ کردن سوراخ های بینی
  • کوچک کردن تیغه بینی
  • بازسازی نوک بینی
  • برداشتن قوز بینی و ناهمواری های روی تیغه آن
  • کم کردن یا زیاد کردن فاصله بین بین لب ها وبینی

وی با اطلاع از معیارهای زیبایی و در نظر گرفتن تناسب میان اجزا مختلف صورت، اقدام به جراحی بینی می نماید. جراحی زیبایی بینی می تواند تغییر اساسی و مثبتی بر روی سایز، فرم و ظاهر کلی بینی شما ایجاد نماید.

دکتر گیوه چی ، جراح بینی در تهران و متخصص گوش حلق و بینی با تخصص و دانش بالایی می باشند. شما عزیزان می توانید، به منظور مشاوره با دکتر گیوه چی از طریق زیر اقدام کنید:

شماره های تماس 02188673181 و 02188875799

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

چه مدل بینی به چه صورتم میاد

در طول جلسات مشاوره قبل از جراحی بین، جراح بینی در کنارتان می نشیند و در مورد عوارض این عمل با شما صحبت می نماید. همچنین عکس های سه بعدی که پیش از جراحی بینی گرفته می شوند، پزشک و مراجعه کننده را در انتخاب مدل مناسب بینی راهنمایی می کنند.

بخیه بینی می بایست در داخل بینی انجام شده و یا به شیوه ای حرفه ای در خارج از آن صورت پذیرد. جراحی بینی متناسب با چهره می تواند به تکامل چهره شما کمک شایانی نماید و موجب از بین رفتن زیبایی طبیعی آن نمی شود.

وقتی شما به فردی نگاه می کنید، در اولین برخورد دهان، چشم ها و موهای او را تحت نظر می گیرید. بینی در میانه و مرکز صورت قرار گرفته و قابل چشم پوشی نمی باشد. بینی می تواند زیبایی صورت شما را بسازد و یا به کل آنرا تخریب نماید.

نتیجه گیری

جراحی بینی متناسب با چهره شما می تواند صورتتان را از نو بسازد. این عمل می بایست با توجه به معیارهای زیبایی انجام شده و برای به حداقل رسیدن عوارض جانبی جراحی بینی توسط جراح بینی خوب در تهران انجام گیرد.

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *