جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

در جراحی زببایی بینی می توان سلیقه بیمار را تا جای ممکن در نظر گرفت اما در صورتی که بینی بیمار شرایط لازم را برای این جراحی نداشته باشد جراح بینی باید بیمار را آگاه کند تا اصراری بر جراحی بینی به صورت فانتزی نداشته باشد. دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی خانم جراحی بینی طبیعی انجام می دهند و در نمونه کارهای ایشان جراحی بینی فانتزی دیده نمی شود اما ما دراین مطلب شما را با جراحی بینی فانتزی آشنا می کنیم. در جراحی بینی فانتزی تغییرات زیر انجام می گیرد.

بینی های فانتزی معمولا به صورت نوک ها سر بالا ،تیغه بینی باریک،سوارخ های کوچک و پشت قوس دار دیده می شوند .در این عمل برای اینکه بینی حالت فانتزی پیدا کند از حجم بافت بینی به مقدار زیادی کم می شود.کم کردن بافت بینی باعث می شود بینی استحکام لازم را نداشته باشد و و با کوچکترین فشاری دچار آسیب دیدگی شود .

جراحی-بینی

بینی به صورت طبیعی دارای یک زاویه نود تا صد درجه ایی با لب می باشد اما زمانی که مقدار این زاویه بیشتر از این اندازه باشد نوک بینی به حالت سربالا می شود  و می توان گفت بینی به شکل فانتزی شده است .

همچنین بینی می تواند به صورت نیمه فانتزی باشد اما در ابتدا باید بینی بررسی شود و در صورتی که ساختار بینی بیشتر از پوست ضخیم تشکیل شده باشد بینی با مشکل مواجه خواهد شد.

دکتر گیلدا گیوه چی بیان می کند:

هر چقدر تغییرات ایجاد شده در جراحی بینی زیاد تر باشد و از سایز بینی بیشتر کاسته شود احتمال اینکه بینی بعد از گذشت چند سال با مشکلات تنفسی روبه رو شود بیشتر خواهد شد.پس دقت داشته باشید در ابتدا به سلامتی خود توجه داشته باشید و سپس تمرکز خود را بر مقدار تغییرات در جراحی بگذارید و به توصیه جراح بینی خود دقت بیشتری داشته باشید .

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی خانم و متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *