هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

سوال بالا دغدغه ی بسیاری از افرادی می باشد که قصد انجام جراحی بینی گوشتی دارند. همانطور که در مقاله ی هزینه جراحی بینی بیان شد، نوع بینی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در نتیجه ی حاصل از عمل جراحی می باشد.

به طور مثال افرادی که بینی استخوانی دارند، کاندید مناسب تری برای جراحی بینی فانتزی می باشند. زیرا بینی این افراد از بانک غضروفی و اسکلت مستحکم تری برخوردار می باشد و جراح فرصت بیشتری برای اعمال تغییرات مورد نیاز، در دست دارد.

نمونه جراحی بینی دکتر گیوه چی
نمونه جراحی بینی دکتر گیوه چی

ویژگی های بینی گوشتی

بینی های گوشتی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند: ضخامت پوست، اسکلت ضعیف و کمبود بانک غضروفی می باشند. جراح در عمل بینی گوشتی باید اصول مخصوصی را رعایت نماید تا فرد دچار عوارض نامطلوبی نشود.

یکی از دغدغه های مهم این افراد؛ نگرانی آن ها از بازگشت بینی بعد از عمل به حالت طبیعی می باشد. آیا در حقیقت بینی های گوشتی بعد از عمل جراحی به حالت اول خود باز می گردند؟

در پاسخ به سوال مذکور باید به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر عمل بینی گوشتی توسط جراحی حاذق و توانمند صورت پذیرد دیگر جای نگرانی برای ایجاد عوارض نامطلوب نیست.
  • به خاطر داشته باشید داشتن انتظار منطقی از جراحی بینی گوشتی باعث می شود رضایت مندی شما از عمل جراحی و نتایجی که از آن کسب کرده اید بیشتر شود.
  • به جراح خود اعتماد کنید و افکار منفی و وسواسی را از خود دور کنید. (جراح بینی نکات موثر در زیبایی و گیرایی چهره را می شناسد و می تواند بهترین تغییرات را برای برآورده شدن انتظارات معقول شما از عمل جراحی، اعمال کند.)

قیمت جراحی بینی گوشتی

یکی از سوالات معمول و مهم در جراحی بینی اطلاع پیدا کردن از هزینه ی این عمل جراحی می باشد. متاسفانه در دنیای پرهیاهوی امروز و جو اقتصادی حاکم، بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مالی از تصمیمات خود منصرف شوند و یا با انتخاب جراح ناشی عوارض نامطلوبی را متحمل شوند.

به خاطر داشته باشید انتخاب جراح بدون در نظر گرفتن مسائل مالی بزرگترین امتیاز برای کسب نتایج رضایت بخش و قابل قبول از جراحی بینی می باشد.

برای اطلاع از هزینه جراحی بینی گوشتی می توانید با شماره های: 02188673181 و 02188875799 تماس حاصل کنید و یا به صفحه ی اینستاگرام دکتر گلیلدا گیوه چی مراجعه نمایید.

با مراجعه به مطب، جراح بینی عیوب ظاهری بینی شما را مد نظر قرار می دهد و با کمک گرافی های تشخیصی سایر مشکلات احتمالی (مانند: انحراف تیغه ی بینی، شکستگی، پولیپ و…) را بررسی می نماید. بعد از اتمام معاینات لازم هزینه جراحی بینی گوشتی به اطلاع بیمار رسانده می شود.

در برآورد نهایی هزینه جراحی بینی گوشتی عوامل زیر تاثیر می گذارند:

  • نوع بینی
  • میزان و شدت عیوب و مشکلات بینی
  • دستمزد جراح بینی
  • هزینه کلینیک
  • هزینه متخصص بیهوشی و…

کلام آخر

برای تعیین هزینه جراحی بینی گوشتی به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا شرایط شما مورد بررسی های دقیق قرار بگیرد. هزینه ی قطعی در طی جلسات مشاوره تعیین و به اطلاع شما رسانده می شود.

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

2 پاسخ
  1. سلام
    اگه کسی نخواد بینیشو جراحی کامل کنه و فقط یذره قوز استخوانش رو بخواد صاف کنه، امکانش هست که سوهان کشیده بشه سرپایی؟

    1. نه متاسفانه. اگر نیاز به رفع قوز بینی بود حتما باید عمل جراحی صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *