معیارهای جراحی بینی مردانه

معیارهای جراحی بینی مردانه

جراحی بینی یکی از جراحی های زیبایی پرطرفدار است. روزانه افراد زیادی تحت عمل زیبایی جراحی بینی قرار می گیردند، امروزه حتی مردان هم به جراحی بینی خود روی آورده اند، ولی باید بدانیم که معیارها و روش های  انجام عمل جراحی در زنان و مردان کاملا متفاوت است. متاسفانه بیشتر جراحان، در جراحی بینی مردان این معیارها را رعایت نمی کنند، خانم دکتر گیلدا گیوه چی، متخصص گوش، حلق و بینی در رابطه با جراحی بینی مردانه نکاتی را ذکر کرده اند که با شما در میان می گذاریم.

آناتومی بینی مردان

آناتومی بینی مردان کاملا متفاوت با بینی زنان است، به طور کلی بیشتر زنان ساختمان بینی ظریف تر و کوچک تر از مردان دارند، بینی مردان دارای غضروف و استخوان درشتر و پوستی ضخیم تر است،  زنان برای جراحی بینی خود همیشه خواستار بینی کوچکتر و با قوس بیشتر هستند در حالی که بیشتر مردان به علت اصلاح انحراف و شکستگی بینی خود درخواست عمل می کنند و علاقه ای به کوچک شدن بینی و تغییرشکل آنچنانی بینی خود ندارند.

معیارهای جراحی بینی مردانه
معیارهای جراحی بینی مردانه

فرم مناسب برای بینی مردان

در جراحی بینی مردان، بیشتر مشکلات تنفسی و انحراف بینی و همینطور آسیب های ناشی از خوردن ضربه که باعث شکستگی و بد فرم شدن بینی می شود باید اصلاح  شود، ولی متاسفانه در بیشتر موارد شاهد بینی فانتزی و کوچک در میان مردان که جراحی بینی انجام داده اند هستیم، بینی مردان باید متناسب با سایر اجزای صورت آن ها باشد و فرم طبیعی داشته باشد.

عوارض کوچک کردن بینی مردان

بیشتر مردان بعد از اولین جراحی بینی خود ناراضی هستند، شما می توانید با انتخاب جراح بینی باتجربه این عوارض را به حداقل برسانید. از اصلی ترین عوارض کوچک کردن بینی مردان در جراحی بینی مردانه، به هم خوردن تناسب صورت آن ها است، بیشتر مردان از کوچک شدن بینی خود هراس دارند به همین علت با وجود داشتن مشکلات تنفسی و شکستگی در بینی خود اقدام به جراحی بینی نمی کنند.

کوچک کردن بینی مردان باعث مشکلات شدید تنفسی و حتی تغییر صدای آن ها می شود، کوچکی بینی در مردان خشونت طبیعی چهره مردان را از بین می برد که این موضوع برای مردان بسیار آزار دهنده است.

سایر خدمات دکتر گیلدا گیوه چی :

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیمی بینی

و . . .

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی .

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *