فیلم عمل بینی گوشتی بزرگ

فیلم عمل بینی گوشتی بزرگ

بسیاری از افرادی که بینی های گوشتی و نسبتا بزرگی دارند، تمایل به مشاهده ی فیلم عمل بینی گوشتی بزرگ دارند تا بتوانند روند عمل جراحی خود را تصویر سازی نمایند.

عنوان فیلم عمل بینی گوشتی بزرگ در حال حاضر جزء عناوین پرمخاطب در موتور جستجوگر گوگل می باشد. در این مطلب یک سری توضیحات در مورد روند جراحی بینی گوشتی در اختیار شما قرار می دهیم و همچنین نمونه ای از فیلم عمل بینی گوشتی بزرگ را می توانید در ادامه ی مطلب ببینید.

نمونه جراحی بینی دکتر گیلدا گیوه چی
نمونه جراحی بینی دکتر گیلدا گیوه چی

روند جراحی بینی گوشتی

همانطور که در مقاله ی جراحی بینی گوشتی بیان شده است، بافت بینی های گوشتی کمی ضخیم تر از بینی های استخوانی می باشند. همچنین کمبود بانک غضروفی در بینی های گوشتی محدودیت های جزئی در روند عمل جراحی این بینی ها ایجاد می نماید.

به طوری که جراح بینی گوشتی باید توجه داشته باشد که چه میزان تغییرات در بافت بینی مورد نیاز می باشد تا علاوه بر برطرف شدن عیوب ظاهری و داخلی، بافت بینی فرد دچار آسیب های جدی و یا در مواردی غیرقابل جبران، نشود.

جراح در حین عمل بینی گوشتی باید به میزان بانک غضروفی بینی فرد توجه نماید و میزان دستکاری بافت بینی را متناسب با آن تنظیم نماید. همچنین در برخی موارد ممکن است غضروف بینی فرد به قدری کم باشد که جراح از تکنیک پیوند غضروف به بینی، برای ایجاد نتایج مطلوب تر و ایده آل تر استفاده نماید.

برای مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر جراحی بینی گوشتی و یا مراجعه حضوری به دکتر گیلدا گیوه چی، جراح بینی در تهران، می توانید با شماره های: 02188673181 و 02188875799 تماس حاصل کنید و یا به صفحه ی اینستاگرام دکتر گلیلدا گیوه چی مراجعه نمایید.

تجربه عمل بینی گوشتی

شاید خود شما و اطرافیانی که بینی های گوشتی دارید تمایل داشته باشید بینی عروسکی و یا مدل دار داشته باشید. در اصطلاح به این عمل زیبایی بینی، جراحی فانتزی و یا عروسکی اطلاق می شود.

به خاطر داشته باشید به دلیل ضخامت پوست در بینی های گوشتی ممکن است جراح عمل بینی فانتزی را مناسب فرد نداند. ولی نگران نباشید. مطمئنا نتیجه ی حاصل از جراحی بینی گوشتی می تواند رضایت فرد را به همراه داشته باشد.

تنها نکته ای که در این مورد باید مد نظر قرار دهید؛ داشتن انتظارات معقول و منطقی از روند جراحی و نتایج حاصل از آن می باشد. شاید در اطراف خود افرادی را دیده باشید که تمایل به جراحی بینی فانتزی داشته اند ولی بعد از عمل بینی خود دچار مشکلات متعددی از جمله تنگی راه تنفس از بینی، خروپف و… شده باشند!!!

شما در طی جلسات مشاوره انتظارات و تمایلات خود از جراحی خود را با پزشکتان در میان بگذارید. مطمئن باشید جراح بینی شما بهترین مشاور در زمینه ی کسب نتایج مطلوب می باشد. پس به او اعتماد کنید.

هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران

برآورد هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی متفاوت می باشد. ممکن است فرد علاوه بر بعد زیبایی نیاز به درمان یک سری عارضه های احتمالی داشته باشد. به طور مثال؛ جراحی انحراف بینی، جراحی شکستگی بینی، پولیپ بینی و… از جمله روش هایی می باشند که در رفع مشکلات درمانی بافت بینی موثر هستند.

معمولا شرایط بیمار در طی جلسات مشاوره به طور دقیق معاینه و بررسی خواهد شد و نحوه ی جراحی از سوی پزشک متخصص گوش، حلق و بینی تعیین می گردد. همچنین پزشک قادر است تا تغییرات احتمالی را برای بیمار بازگو کند و به تصویر سازی مناسب فرد از روند جراحی و نتایج حاصل از آن، کمک نماید.

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *