زمان مناسب برای جراحی ترمیم بینی

زمان مناسب برای جراحی ترمیم بینی

جراحی بینی

از جمله مواردی که در زیبایی یک فرد تأثیر می گذارد، داشتن صورتی زیبا و اجزای متناسب آن است. به همین منظور جراحی بینی یکی از مواردی است که به این امر کمک می کند تا هم مشکلات و اختلالات داخلی بینی را مرتفع سازد و هم ظاهری زیبا در فرد ایجاد کند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه بعد از جراحی بینی  به مدت زمان یکسال احتیاج است.

زمان مناسب برای جراحی ترمیم بینی

همانطور گه گفته شد برای آن که نتیجه جراحی بینی کاملا مشخص شود به مدت زمان حدود یک سال احتیاج است. با این که این مدت زمان کمی از نظر بیمار طولانی است ولی باید تورم های بعد از جراحی کاملا از بین برود تا نتیجه جراحی کامل مشخص گردد. پس از گذشت این زمان در صورتی که فرد با توجه به نتایج جراحی بینی به نتیجه مطلوب خود نرسید می تواند اقدام به جراحی ترمیم بینی کند.

توصیه می شود قبل از فروکش کامل ورم های صورت اقدام به ترمیم بینی نشود زیرا ممکن است اختلال در خونرسانی به پوست و ایراد در ترمیم به وجود آورد.

در بعضی از موارد خاص جراحی بینی، می توان ترمیم را قبل از کاهش ورم بینی انجام داد مانند جراحی پره بینی که در زمان جراحی اولیه به طور کامل بسته و جمع نشده است. در نوع از جراحی می توان 6 ماه بعد از جراحی اولیه اقدام به ترمیم بینی کرد.

اقدامات لازم برای جراحی ترمیم بینی

  1. برای انجام این جراحی همانند جراحی اولیه، نیاز به آنالیز بینی توسط جراحی بینی لازم است. برای آنالیز لازم است تا عکس برداری از بینی انجام شود. در صورتی که در حین جراحی اولیه مشکل تنفسی ایجاد شده باشد انجام باید سی تی اسکن انجام شود.
  2. در صورتی که جراح بینی خود را تغییر داده اید، تمام اطلاعات جراحی اولیه شامل اطلاعات پزشکی، عکس های قبل و بعد از جراحی اولیه را در اختیار پزشک جراح ترمیم بینی خود قرار دهید تا برای تصمیم گیری برای جراحی ترمیم بینی راحتتر اقدام کند.

اگر برای انجام جراحی ترمیم بینی نیاز به بیهوشی عمومی است، باید قبل از جراحی آزمایشات مورد نیاز انجام شود. اگر نیاز به جراحی نیست و با اقدامات کوچک ترمیم انجام می شود از بی حسی موضعی کمک می توان گرفت.

سایر خدمات دکتر گیلدا گیوه چی :

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیمی بینی

و . . .

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی .

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *