رویش گوشت اضافه بعد از عمل بینی

رویش گوشت اضافه بعد از عمل بینی :

در تمامی افراد پس از بروز زخم یا جراحت ، پوست به صورت خود به خود شروع به ترمیم و بازسازی خود می کند . گاه فیزیک بدنی برخی از اشخاص به ترتیبی است که روند ترمیم و بهبودی زخم با ایجاد گوشت اضافه همراه می شود و ظاهر نا خوشایندی را بروی سطح پوست منجر ایجاد می نماید . به همین ترتیب ظاهر پوست از وضع عادی و طبیعی خراج شده و حاوی ضایعات بد منظره ای خواهد شد ؛ بسیاری از مراجعین و داوطلبان جراحی بینی از رویش گوشت اضافه بعد از عمل بینی نگرانند و تصور می کنند که این امر ظاهر زیبای بینی شان را پس از عمل تهدید می کند . خانم دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی در این باره اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهند .

رویش گوشت اضافه بعد از عمل بینی

علت رویش گوشت اضافه :

به زبن ساده ، زمانی که برش یا زخمی بر روی پوست اعمال می شود ، سلول های تشکیل دهنده شروع به تکثیر کرده و برای ترمیم پوست اقداماتی از سوی بدن انجام می شود . ولی گاه ممکن است حجم سلول های تکثیر یافته کمی بیشتر شود و بر روی محل جراحت ، پس از ترمیم برجستگی آن مشهود باشد . این امر یعنی بروز گوشت اضافه در نژاد سیاه پوست شایع تر بوده و افرادی که مستعد این مسئله هستند ، در صورت پیدایش یک زخم کوچک  ، جوش ، نیش حشرات ، سوختگی پوستی و . . . دچار چنین ضایعات برجسته و ناهمواری می شوند .

عمل بینی :

به کسانی که مستعد زائده های گوشتی هستند می توان این نوید را داد که پس از عمل بینی با رعایت نکات مراقبتی و استفاده به جا و به موقع از چسب بینی و مراجعه منظم به پزشک ، امکان رویش گوشت اضافه بعد از عمل بینی وجود نخواهد داشت . کسانی که این مسئله برایشان تبدیل به یک بحران فکری شده و از عواقب جراحی بینی می هراسند لازم است بدانند که با ظرافت جراح در حین عمل و استفاده از پمادهای مخصوصی که وی تجویز می کند ، امکان پیدایش ضایعات پوستی وجود نداشته و ظاهر بینی بسیار زیبا و چشم نواز می شود .

سایر خدمات دکتر گیلدا گیوه چی :

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیمی بینی

و . . .

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی .

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *