جراح بینی در اندرزگو

آیا تا به حال تجربه جراحی بینی داشته اید؟

انتظارات شما از یک جراح بینی خوب چیست؟

با ما در این مقاله به منظور آشنایی با خدمات و دانش یک جراح بینی همراه باشید.

جراح بینی خوب در تهران
جراح بینی خوب در شهرآرا

اعضای صورت بیش از سایر ارگان های بدن در زیبایی نقش دارند. اما این به معنی تغییر دائمی و انجام جراحی های غیر ضروری در این نواحی نمی باشد. عمل بینی نیز همچون سایر جراحی های زیبایی در صورتیکه در زمان مناسب انجام پذیرد می تواند تأثیر مثبتی بر روی اعتماد به نفس فرد باقی بگذارد.

جراحی بینی هر چه طبیعی تر باشد چهره فرد را جذاب تر می کند. اما در این بین افرادی نیز وجود دارند که طرفدار پر و پا قرص جراحی بینی فانتزی هستند. این افراد بهتر است در هنگام مراجعه برای انجام جراحی بینی مدلی را که در ذهن دارند با خود به همراه داشته باشند.

پس از آنکه جراحی بینی انجام شد دوران نقاحت بسته به وضعیت سلامتی فرد و نیز نحوه انجام جراحی می تواند متفاوت باشد. لذا زمانیکه جراحی بینی توسط فرد متخصص صورت پذیرد، عوارض جراحی بینی به حداقل مقدار ممکن می رسد.

جراحی زیبایی بینی با توجه به فرم بینی هر فرد می تواند به شیوه متفاوتی انجام پذیرد. بنابراین تکنیک های به کار رفته در هر نوع جراحی بینی توسط پزشک متخصص تعیین می شود.

دکتر گیوه چی جراح بینی در تهران و متخصص گوش حلق و بینی با تخصص و دانش بالایی می باشند. شما عزیزان می توانید، به منظور مشاوره با دکتر گیوه چی از طریق زیر اقدام کنید:

شماره های تماس 02188673181 و 02188875799

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

جراحی زیبایی بینی یک پروسه پیچیده بوده و تنها می بایست توسط جراح متخصص انجام پذیرد. لذا می بایست برای انجام جراحی بینی حتماً از یک جراح بینی معتبر کمک بگیرید تا از نتایج مثبت عمل لذت ببرید.

نمونه کارهای جراحی بینی یک متخصص تقریباً گویای مهارت وی هستند. بنابراین پیش از مراجعه برای جراحی بینی از نمونه کارهای وی دیدن فرمایید.

جراحی بینی استخوانی با استفاده از تکنیک خاصی انجام می گیرد. شما می بایست برای مشاهده نتایج مثبت حاصل از جراحی بینی کمی صبر نمایید. کبودی و تورم اطراف بینی امری طبیعی ولی زود گذر است. این عارضه در جراحی بینی استخوانی بیش از سایر انواع جراحی های بینی به چشم می خورد.

تکنیک هایی که در جراحی زیبایی بینی انجام می شود به دو دسته باز و بسته تقسیم می شوند. در جراحی بینی باز بخشی از بافت رویه بینی و گاهاً تیغه بینی برداشته می شود. این تکنیک سبب می شود تا جراح دسترسی بیش تری به بخش داخلی بینی داشته باشد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی همانطور که آمادگی برای جراحی بینی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، حائز اهمیت است . این مراقبت ها طول دوران ریکاوری را کوتاه تر کرده و موجب بهتر شدن نتیجه عمل می شود. به طور مثال نحوه چسب زدن بعد از جراحی بینی از مواردی است که توسط جراح بینی خوب آموزش داده شده و می بایست پس از جراحی بینی انجام گیرد. همچنین قرار دادن کمپرس یخ بر روی بینی باعث کاهش تورم و قرمزی بافت اطراف بینی و چشم ها می شود.

نتیجه گیری

شاید جراح بینی خوب را بتوان شخصی دانست که علاوه بر زیباسازی ظاهر و فرم بینی به فکر سلامتی بیمار نیز باشد. جراحی بینی یکی از حساس ترین و تخصصی ترین جراحی های زیبایی بوده و می بایست توسط جراح متخصص انجام پذیرد.

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *