بررسی ابزار Nose up

بررسی ابزار Nose up :

در سال های اخیر تبلیغات رسانه ای درباره روش های غیر جراحی در خصوص زیبایی بینی افزایش یافته است تبلیغات وسوسه انگیزی که با امکانات جلوه های ویژه خود تصاویر را دگرگون ساخته و ذهن و فکر مخاطب را به خود اختصاص می دهند. بهتر است مخاطبان این تبلیغات اطلاعات خود را از نحوه عملکرد سیستم های غیر جراحی بالا برده و واقع بینانه از این درمان ها استفاده نمایند یکی از درمان های غیر جراحی Nose up است متن حاضر در رابطه با بررسی ابزار Nose up می باشد.

بررسی ابزار Nose up

نظرات پزشکان :

در ابتدا لازم است بدانید که هیچ یک از پزشکان متعهد امر زیبایی و یا متخصصین گوش و حلق و بینی از این روش ها استقبال نکرده و ابزارهای تبلیغاتی را مورد تایید ارگان های پزشکی و علمی نمی دانند و هیچ علاقه ای به استفاده از این ابزارها برای درمان بیماران خود ندارند چه رسد به توصیه افراد در رابطه با تهیه این محصولات. همچنین بسیاری از بازاریابانی که محصولات زیبایی را پیشنهاد می کنند و سخنان مجذوب کننده درباره سیستم های مذکور می زنند ، تنها به دنبال درآمدی برای موفقیت مالی خود می باشند .

مشکلی وجود ندارد اگر کسی هزینه های هنگفتی را بابت عدم دانایی خود بپردازد ولی مسئله اصلی آنجاست که تبعات برخی از این درمان ها جبران ناپذیر است و مشکلاتی را برای جراان زیبایی به وجود می آورد تا بتوانند ایرادات به وجود آمده برای برخی بیماران را رفع کنند کمترین مشکلی که یک ابزار خاص و سنجیده نشده برای فرد به وجود می آورد ، مسائل روحی ، کاهش اعتماد به نفس و از دست دادن زمان است . برخی افراد هم به دلیل استفاده غیر اصولی و غیر تکینیکی از این ابزار ها ، نتیجه ای نگرفته و از ادامه درمان دلسرد می شوند در این خصوص باید گفت : ابزار های جایگزین درمان زیبایی اگر هم کمک کننده و اثربخش باشند لازم است طبق فیزیک بدنی و مطابق با شرایط هر بیمار تجویز شوند نه اینکه حالت استفاده کلی داشته باشند و نیز به کارگیری صحیح برخی از این ابزارها و به شکل علمی و دقیق لازمه آموزش های متعدد است.

 Nose up:

Nose up وسیله از ساخته شده از متریال سیلیکون و یا شبه سیلیکونی است که در اصل هیچ گونه تغییری در بینی اعمال نمی کند . در تبلیغات رسانه ای قید شده که این وسیله می تواند سر بینی را بالا ببرد یا این عضو را کوچک کند اما این عبارات بی ربط است چرا که چنین ابزاری قابلیت اصلاح ساختمان بینی ، تغییر اسکلت آن و تغییر حالت غضروف را ندارد. این ابزار ها هیچ گونه تاثیری در زیبایی بینی نداشته و هدف کمپانی های تولید کننده تنها کسب درآمد از درمان های پرطرفدار زیبایی است . هنگامی که یک پزشک متخصص پس از مدت ها تحصیل و سال ها تجربه هنوز به طور کامل رضایت برخی بیماران را نمی تواند دقیق فراهم کند ، یک دستگاه چطور می تواند این کار را انجام دهد؟

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی.

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *