استفاده از سوهان در جراحی بینی

 استفاده از سوهان در جراحی بینی

اکثر افرادی که برای جراحی بینی به مطب دکتر گیوه چی مراجعه می کنند، افرادی هستند که متقاضی جراحی بینی استخوانی، قوز روی بینی و بینی گوشتی هستند. که این افراد همیشه سوال می پرسند که از سوهان در جراحی بینی استفاده می شود ؟ یا خیر و کاربرد سوهان در چه نوع از جراحی های بینی است؟

در این مقاله به توضیح موارد استفاده از سوهان در جراحی بینی پرداخته می شود.

استفاده از سوهان در جراحی بینی

در جراحی بینی استخوانی، جراحی بینی مردانه و جراحی قوز بینی از سوهان در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد. از سوهان در این جراحی ها برای برداشتن قوز بینی با سوهان کشیدن استخوان و غضروف استفاده می شود.

در  اکثر جراحی بینی مردانه به دلیل حساسیت در این جراحی از سوهان استفاده می شود. زیرا میزان برداشتن غضروف و استخوان از روی تیغه بینی در جراحی بینی مردانه بسیار مهم است. چون نباید در این نوع از جراحی زیاد از تیغه بینی برداشت تا ظاهر بینی کاملا طبیعی و مردانه باشد. دکتر گیوه چی تبحر خاصی در جراحی بینی مردان دارد.

این سوهان از جنس تنگستن و یا فولاد ضد زنگ است و کمک شایانی به جراحان در حین جراحی انواع بینی مخصوصاً، جراحی بینی استخوانی، جراحی قوز بینی و جراحی بینی مردانه می کند. همچنین از سوهان در جراحی ترمیم بینی استفاده می شود.

جنس  سوهان

سوهان از جنس فولاد زنگ زنگ و یا تنگستن است. این سوهان در انجام  هر نوع از جراحی زیبایی بینی، کمک زیادی به جراح بینی می کند. این سوهان شباهت کمی به سوهان ناخن دارد.

نحوه استفاده از سوهان

جراح بینی در هنگام جراحی بینی، در روش جراحی باز بینی، پوست را کاملا بلند می کند تا اشراف کامل به آناتومی بینی داشته باشد. در ادامه جراحی با کمک سوهان، اقدام به تراشیدن و سوهان کشیدن غضروف تیغه بینی می کند تا به فرم مورد نظر برسد. این فرم دهی با کمک سوهان به راحتی ممکن است. جراح بینی بعد از سوهان کشیدن به منظور کاهش عفونت در محل سوهان کشیده شده، با سرم شستشو می دهد. ممکن است به دلیل وجود نامنظمی روی تیغه بینی در حین جراحی از گرافت های ظریف هم استفاده کند.

استفاده از سوهان در جراحی ترمیم بینی

در برخی از افراد بعد از جراحی زیبایی بینی، ممکن است نیاز به جراحی ترمیم بینی باشد. جراحی بینی به دو صورت بسته  و باز انجام می شود. از سوهان در جراحی ترمیم بینی به روش بسته استفاده می شود. با سوهان  می توان ایرادات خیلی کوچک در غضروف و یا استخوان ها که بعد از کاهش ورم بینی نمایان شده، را از بین برد. با این روش دیگر به بافت های اطراف بینی صدمه ای وارد نمی شود.

سایر خدمات دکتر گیلدا گیوه چی :

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیمی بینی

جراحی بینی فانتزی

و . . .

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی .

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *