جراحی بینی عروسکی

افرادی که برای جراحی بینی مراجعه می کنند معمولا از نتیجه جراحی خود تصوراتی دارند که دوست دارند به واقعیت بپیوندد.در این میان کسانی هستند که به اصطلاح می خواهند بینی به فرم عروسکی داشته باشند اما باید بدانید که این بینی به هیچ عنوان اسمی رسمی در علم جراحی های زیبایی بینی نمی باشد و تنها در میان عوام و فرم بینی تبدیل شده به این نام خوانده شده است.

در بینی بهتر است که زاویه بین لب و بینی نود در جه باشد تا بتوان گفت که بینی فرد حالتی زیبا به خود گرفته است حال در جراحی زیبایی بینی و به درخواست بیمار امکان دارد که این زاویه تا صد و پنج درجه نیز بیشتر شود .ولی در غیر این صورت و بیشتر شدن از این عدد دیگر می توان گفت نوک بینی خیلی به سمت بالا کشیده می شود و بینی حالتی غیر طبیعی به خود می گیرد.که شاید شنیده باشید آنها را بینی های خوکی خطاب می کنند .

جراحی بینی عروسکی

در جراحی بینی به خصوص در بینی خانم ها قوسی در پشت بینی ایجاد می شود که باعث تبدیل شدن بینی به حالتی فانتزی می شود اما این قوس بینی باید ظریف و بسیار کم باشد تا زیبایی برقرار باشد اما در برخی از افرادی که بینی های خود را عمل کرده اند می بینیم که قوس بینی زیاد بوده و تا نوک بینی به مقدار زیادی ادامه پیدا کرده است که به آنها بینی های زین اسبی می گویند .

در جراحی بینی عروسکی بینی به اندازه زیادی کوچک می شود و امکان دارد که مشکلات تنفسی برای بیمار ایجاد شود زیرا مجاری هوایی و تنفسی بیمار کوچک و تنگ خواهد شد.

پیشنهاد می شود از اصرار این مدل به جراح بینی خودداری کنید زیرا تنها به سلامتی شما ضربه وارد خواهد کرد و امکان دارد بعد از گذشت چند سال از جراحی خود پشیمان شوید .

با تشکر مدیریت سایت دکتر گیلدا گیوه چی جراح بینی خانم و متخصص گوشو حلق و بینی

دکتر گیلدا گیوه چی

دکتر گیلدا گیوه چی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *