لیفت بینی با نخ

در روزگار فعلى با همان سرعتى كه  پيشرفت تكنولوژى ،پزشكى  را به سمت تكنيك هاى كم تهاجمی هدايت مى كند متقاضيان روش هاى غير جراحى به خصوص در حيطه زيبايى افزايش مى يابد.

لیفت بینی با نخ

تغيير شكل ظاهرى بينى با استفاده از نخ  يكى از روشهايى ست كه اخيرا مورد توجه قرارگرفته است .اينكه راهى براى تغيير شكل ظاهرى بينى باشد كه در يك جلسه و به صورت سرپايى قابل انجام باشد و دوره نقاهت كوتاه و طبعا هزينه بسيار كمترى نسبت به اقدام جراحى داشته باشد پكيج بسيار وسوسه برانگيزى ست. نكته اينجاست كه  نخ هايى كه به اين منظور استفاده مي شوند قابل جذب هستند و بعد از مدتى تاثير خود را از دست خواهند داد در نتيجه تغيير شكل ماندگار نيست و نياز به جلسات متعدد خواهد بود.

نخ هاى نازک توان بالا نگه داشتن اسكلت غضروفى و استخوانى بينى را ندارند پس تاثير چندانى در ظاهر ايجاد نمي كنند و اگر هم در ابتدا تغييرى ايجاد شود عمدتا به علت تورم ناشى از دستكارى ست.نخ هاى ضخيم در مسير عبور خود بافت چسبندگى زياد و واكنش بافتى شديد ايجاد می كنند كه خود می تواند باعث نازيبايى ظاهر بينى گردند .

نتيجه جراحى زيبايى بينى در افرادى كه سابقه ليفت بينى با نخ را داشته اند بدليل وجود بافتهاى چسبندگى قابل پيش بينى نيست. و مانند هر جسم خارجى ديگر امكان بروز عفونت بدنبال ليفت بينى با نخ وجود دارد.

اقدامات لازم بعد از عمل لیفت بینی با نخ

ورم، کبودی و درد از عوارض احتمالی بعد از لیفت بینی با نخ است که می توان با استفاده از کمپرس یخ در روز های اولیه تورم وکبودی را کاهش دهید و با  مصرف مسکن های تجویزی پزشک درد ناشی از عمل را کنترل کنید.

توصیه می شود برای کاهش عوارض بعد از عمل که به آن ها اشاره شد بیمار تا دو هفته طاق باز بخوابد و از دو بالش در زیر سر استفاده نماید ، به منظور پیشگیری از بروز عفونت مصرف آنتی بیوتیک های تجویز شده بطور منظم دارای اهمیت بسیار فراوانی می باشد .

هزینه لیفت بینی با نخ

هزینه این عمل بستگی به برند و تعداد نخ مورد استفاده دارد، همچنین مقدار ژل و نوع ژل مورد استفاده می تواند در هزینه عمل لیفت بینی با نخ  تاثیر گذار باشد.

هجده + 20 =